ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

Najbolji filmovi, serije, knjige?

Ovo je blog o rješavanju stresa a ponekad nema boljeg opuštanja od šalice kave i dobrog filma ili tople večeri uz čaj i knjigu. Do sada sam pročitala dosta knjiga i odgledala jako puno filmova i serija a ovo su neke od pet najboljih:
Knjige:
1. Sophie Kinsella- Šopinholičarka/ The secret dream world of a shopaholic

Zaista. Nema smješnije knjige. Ali stvarno. Radi se o mladoj Rebecci Bloomwood aka Becky koja se pokušava probiti u svijet slavnih dizajnera preko bezbroj prepreka. Jedna od njih je Luke, ljubav njenog života. I kupovina, jer bez nje jednostavno ne može. Ali kada svi dugovi konačno dođu na naplatu- tko će plaćati?
Serijal knjiga prožet humorom, jasnim porukama i stvarima koje nas zadese u stvarnom životu. Svakako pročitajte.

2. Nafisa Haji- Slatki okus suza

Svjetski bestseler. I ne nosi bezveze taj naziv. Dobila sam je na poklon od prijateljice i moram priznati, dugo je čekala na mojoj polici dok je jednog dana konačno nisam ponijela na put. Nekako me odbijala ta mješavina rase, obitelji šta ja znam, izgledala mi je (nek mi Bog oprosti na riječima) pomalo dosadno i nisam bila zainteresirana. Ali stranica po stranica i do odredišta već sam bila duboko u obiteljskoj priči Jo March i njenog porijekla. Odlazi od kuće tražeći svoga oca i istraživajući sebe jer u jednom trenutku više nije znala od kud ona zapravo dolazi. Na tome putu Nafisa kaže, I quote: >> Na pozadini rata protiv terorizma- putujući od Kalifornije do Chicaga, Pakistana i Iraka- ona kopa duboko po prošlosti i susreće se po prvi put sa rodbinom, čije su priče zamršeno isprepletene sa njezinom, samo kako bi spoznala da je istinska duhovna posvećenost polje ispresijecano brazdama sumnje i da ništa nije onako kako se čini. <<

3. Morgan Matson- Dok te nije bilo/ Since you've been gone

Mislim da sam ja u ljubavi sa ovom knjigom! Preporuku za nju sam pronašla slučajno, preko videa na yt i nisam je mogla naći na hrvatskom jeziku pa sam čitala na izvornom engleskom. Ali, kako meni engleski nikada nije bio problem, savršeno sam se snašla i sve razumjela. Priča govori od dvije prijateljice Emily i Sloane koje su nerazdvojne i sve rade zajedno. Ne poznaju se od djetinjstva ali poznaju se dovoljno da bi djelile sve što se na ovom svijetu može dijeliti. Ali Sloane je nekako uvijek vodila Emily i ona je bila ona pričljiva dok je Emily obično stojala sa strane i slušala. Ali kada Sloane iznenadno nestane i ostavi Emily pismo sa to do listom, hoće li Emily uspjeti prijeći prepreke i otvoriti se drugim ljudima? Saznajte sami!

4. Sophie Kinsella- Imam tvoj broj/ I've got your number

Mislim kako ste kod ovog broja shvatili kako jako volim Sophie i njene knjige. Jednostavno zato što su duhovite i pričaju o stvarima sa kojim se svaka djevojka može susresti. Dobro malo rjeđim stvarima ali svejedno! Ovu knjigu sam isto pročitala na jednom od putovanja i trebalo mi je malo da shvatim kako Sophie fantastično šarmira riječima. Poppy je sretno zaručena za svoga dečka Magnusa ali u hotelu izgubi svoj zaručnički prsten i mobitel! U kanti pronalazi privremeno rješenje ali onda shvaća da je taj mobitl pripadao tajnici šefa koji se ne slaže da mobitel ostane kod Poppy. Ali nakon nekoliko dogovora i smajlića on ipak pristaje. A onda priča počinje...

5. J. K. Rowling- Harry Potter

Ahhh. Harry Potter. Mislim kako ću djeci čitati nekoliko puta svaku knjigu serijala jer se takva fantastična priča ne smije zaboraviti. Nikada. J. K. Rowling je uzor mome pisanju i svaka njena knjiga me obori s nogu ali Harry Potter je definitivno dobitak. Mislim kako svatko zna tko je on i sigurno je pogledao filmove ali knjige... Knjige su mnogo dublje od filmova. Osjećajnije. Dražesnije. Ljepše. Vjerujte.

Filmovi, 5 najboljih:

1. Kako je Harry upoznao Sally- How Harry met Sally (1989)

Iz nekog nepoznatog razloga ovom sam se filmu jako dugo protivila. Ali sam svejedno stalno nailazila na njega. Kad god bi ukucala film za skidanje ili preporuku taj naslov bi stalno iskakao. I onda sam ga konačno pogledala. I znate što? Film je čista desetka! Harry i Sally upoznavali su se nekoliko puta. Prvi put, nisu se voljeli i bili su jako mladi. Drugi put, Sally je bila u uspješnoj vezi a Harry je upravo kanio okruniti svoju vezu brakom. I treći put, oboje su bili u komi, Sally je prekinula sa dečkom a Harry se razveo. Zanimljiva priča, dvoje jednostavnih ali zanimljivih glumaca bez pretjerane love story priče (koju ne volim) ali sa dozom humora i snažnim prijateljstvom. Jer ono postoji, bez obzira što oni rekli.

2. Razmjena- Changeling (2008)

Glavna zvijezda- Angelina Jolie. Ovaj film prenosi preveliku poruku i izaziva jaku bol i suze. Priča je ranjiva i prema istinitom događaju a Angelina je svoju ulogu odigrala božanstveno, kao što to obično biva. Ova drama prati život samohrane majke Christine i njenog sina Waltera a radnja se odvija oko 1928. godine. Kada se Christine jednog dana vrati s posla otkriva kako je njen sin Walter nestao. Slučaj prijavljuje policiji i nakon nekoliko dana obavještavaju je kako je Walter pronađen. Ali prilikom susreta Christine uviđa kako dječak kojeg su joj doveli nije njen sin. Svejedno, nitko joj ne vjeruje a policija ne priznaje neuspjeh već zataškava slučaj. Kako Christine ne bi previše govorila i davala izjave u novine smještaju je u umobolnicu. Konačno jednog dana policija hvata dječaka koji je osumnjičen da protuzakonito živi na rođakovoj farmi. Nitko nije niti slutio da je Walter upravo tamo. I da su se tamo dešavale užasne stvari.

3. Forrest Gump (1994)

Mislim kako je Forrest Gump film na koji sam prolila najviše suza. I mislim kako takve filmove više i ne snimaju. Kudim sebe jer sam ga prekasno otkrila, a do knjige još nisam došla. Dirljiva priča o mladom Forrestu koji unatoč svojim poteškoćama i niskom IQ uspjeva u životu. I u konačnici u ljubavi. Mislim da je više riječi nepotrebno.

4. Red letenja- Flightplan (2005)

Volim trilere bez previše krvi a ovo je upravo jedan od takvih.  Kyle je udovica i inženjer zrakoplova koja sa svojom kćerkom Juliom, putuje u New York kako bi sahranila svoga muža. Iznenadno, nakon polijetanja njena kćerka nestaje ali nitko ne vjeruje njenim riječima i ona počinje sumnjati kako je riječ o zavjeri. Misterija koja vas ostavlja na ivici živaca sve do kraja.

5. Prestiž- The Prestige (2006)

Ovaj film također spada u trilere koji mi odgovaraju haha. Priča je snimljena prema istoimenom romanu i smještena u 19.- 20. stoljeće. Podijeljena je na 3 dijela koja predstavljaju tri čina madžioničarskog trika: zavjet, preokret i prestiž. Alfred Borden i Robert Angier su u početku pomoćnici madžioničara Miltona. U jednom triku, u kojem je učestvovala i Angierova žena, Borden je bio zaslužan da joj sveže ruke u vodenom spremniku. Kako se ona nije mogla izvući iz spremnika i odvezati čvor, Angier je optužio Bordena i čini sve kako bi ga nadmašio. Priča pokazuje kako prijatelji lako postaju protivnici i kako te na kraju spašava ipak onaj za koga se nikada ne bi nadao.

Serije:

1. Prijatelji- Friends (1994)

Najbolja serija ikada. Definitivno. Grupica od pet prijatelja 20 i nešto godina, koja se uspješno podupire, prolazi teška razdoblja, zaljubljuje i razvodi ali svejedno ostaje skupa, ma što bilo. Chandler je zaslužan za polovicu humora u toj seriji, Monica za sve lude ideje oko čišćenja, njen brat Ross za sve žene koje je oženio, Joey za hranu i šarm, Phoebe za čudne izraze i pjesme i Rachel za savršenu liniju i outfite.

2. Slatke male lažljivice- Pretty Little Liars (2010)

Ovu seriju gledam već dvije godine i nije mi dosadila. Prati četiri prijateljice koje se nakon smrti svoje prijateljice Alison, petog člana grupe, ponovno sastaju jer primaju poruke od nepoznate osobe pod imenom A. Počinju sumnjati kako Alison stoji iza svih poruka ali dok dođu do nje i prave osobe, izgubit će toliko toga a sačuvati samo jedva zdrav razum. Misterija koja je savršeno uokvirena i zapetljana da ćete izluditi baš kao i ja.

3. Doctor Who (1963)

Mislim kako sam sve svoje prijatelje izludila ovom serijom i svim doktorima i događanjima. Cjelokupna priča prati putnika kroz vrijeme po imenom Doktor koji ima usputne pratioce i bori se protiv prijetnji iz druge dimenzije svemira. Svakim nastavkom je sve bolja i bolja ali mislim kako nijedan doktor nije nadmašio desetog i kako će svatko htjeti nakon prve epizode, putovati duboko duboko u svemir.

4. One Tree Hill (2003)

Serija koju sam gledala sa sestrom i koja me iznova uvijek podsjeti na djetinjstvo. Svaki put mi ovo ime izmami osmijeh na lice jer me uz tu seriju veže samo najbolje. Priča je zanimljiva, prati dva polu brata Nathana i Lucasa koji se izvorno mrze iz dna duše ali se ipak sticajem okolnosti približe jedan drugome. Peyton je oduvijek bila savršena djevojka u mojim očima ali sam uvijek padala na Nathana haha.

5. Beverly Hills 90210 (1990.)

Ovu sam seriju gledala samo do četvrte sezone jer u četvrtoj sezoni Brenda odlazi i to je jednostavno previše za moje maleno srce jer je Brenda za mene bila glavni lik. I Dylan. Izvorno mi se svidjela priča, jer se vrti oko tinejdžerskog života i njihovih problema, rješenja i savjeta. A Beverly Hills je savršeno mjesto za život zar ne?

Adiós do sljedećeg posta.

Angie.

Nema komentara:

Objavi komentar