srijeda, 3. kolovoza 2016.

Primero; uvod

Dugo sam istraživala prije no što sam pokrenula ovaj blog. Priznajem, promijenila sam mu ime, opis i postove sigurno jedno bezbroj puta sve dok nisam došla do konačne ideje a to je- blog jednostavno napravljen za sve žene, djevojke i djevojčice koje se susreću sa svakodnevno izazvanim stresom (možda se pronađe i koji post za muškarce hehe). Isprva sam se htjela posvetiti samo svom prvotnom snu- psihologiji i napraviti od bloga jednu sobu za sense. Ali onda bi zanemarivala sve ostale teme u kojima bi se mogla okušati. Recenzije nekih proizvoda, komentar na gradsku gužvu, novi okus kave, nova knjiga ili novi savršeni Paco Rabbane miris, a to opet nisam htjela. I onda sam došla do jednostavne Dnevne doze antistresa gdje ćete uz kavu moći ispijati nove i (nadam se) zanimljive postove. U pisanju se najbolje snalazim, možda bolje i od ljubljenja i zbog toga se želim okušati u blogovanju a s druge strane pomoći drugima. Naravno, ne odstupam od postova u kojima ćete moći izraziti svoje probleme koji se tiču određene teme. I ja ću se truditi dati vam dostojan savjet, jer sam ja često vapila za ovakvim blogovima gdje bi ja mogla bez da izgovorim svoje ime i bez da bilo tko zna tko sam ja, reći ono što me tišti (ispovijesti se ne broje.). OK, mislim da bi to bilo to.
Adiós do sljedećeg posta.
Angie.

Nema komentara:

Objavi komentar